Ulica:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

lubię to!
  Kontakt
   Wydawca
   Redakcja
  
  „...wszędzie tam, gdzie przerabia się drewno...”
O GPD  |  Charakterystyka pisma
Własny, profesjonalny język
wielkość 
Layout Gazety Przemysłu Drzewnego oparty jest głównie na mocnej infografice, tabelach, ilustracjach, zestawieniach, danych technicznych oraz liczbach. Pismo posiada własny, profesjonalny język wizualny w przekazywaniu złożonych informacji technicznych, liczbowych.

Opracowany został własny styl graficzny dla tabel, ramek i infografik, co w znaczący sposób wpływa na czytelność przekazywanych treści oraz wizualną atrakcyjność materiału informacyjnego. W czasopiśmie pojawiają się również liczne reportaże, wywiady oraz opinie stanowiące charakterystyczną część makiety.

Od lutego 2012 roku zmianie uległa również sama nazwa. Tytuł opatrzony został w skrót GPD, który często funkcjonował w potocznym języku. Gazetę Przemysłu Drzewnego nazywano czasami błędnie Przemysł Drzewny oraz Gazeta Drzewna, dlatego też wydawca zdecydował się na taki zabieg.

INFORMACJE OGÓLNE:

Typ periodyku: miesięcznik 
Nakład: 
20 000 egzemplarzy (wydanie Drema 30 000 egz.) 
Liczba stron: 
64-128
Format:
290 x 420 mm
Roczna prenumerata: 
123 zł brutto


               

  • Najdłużej  na rynku spośród miesięczników branżowych.

  • Najświeższa, gdy szukasz aktualnych informacji na temat przemysłu drzewnego i meblarskiego w Polsce, Europie, na świecie.

  • Fachowa, bo tworzona przez ludzi związanych od kilkunastu lat z branżą, przez dziennikarzy będących blisko problemów przemysłu, przez technologów, którzy pracowali w zakładach drzewnych, przez autorytety naukowe, cenione w kraju i za granicą.

  • Nowoczesna, podążająca za najnowszymi trendami w zakresie projektowania graficznego, metod przekazywania informacji, przyjazna czytelnikowi.

  • Otwarta na współpracę z instytucjami otoczenia biznesowego, Lasami Państwowymi, resortami gospodarki i środowiska, uczelniami, izbami i stowarzyszeniami.

  • Reagująca na potrzeby czytelnika, dostosowująca się do zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i krajobrazu przemysłu drzewnego.

  • Skuteczna w dotarciu do tysięcy przedsiębiorców aktywnie działających w branży drzewnej i meblarskiej. Nakład GPD wynosi 20 tys. egz. Baza wysyłkowa to ponad 63 tys. firm zajmujących się produkcją, handlem i usługami związanymi z przemysłem drzewnym i meblarskim.

  • Ceniona wśród czytelników. Ponad 43% zwiedzających targi Drema i Furnica wskazuje Gazetę Przemysłu Drzewnego jako gazetę, którą cenią najbardziej.

Własny, profesjonalny język

Layout Gazety Przemysłu Drzewnego oparty jest głównie na mocnej infografice, tabelach, ilustracjach, zestawieniach, danych technicznych oraz liczbach. Pismo posiada własny, profesjonalny język wizualny w przekazywaniu złożonych informacji technicznych, liczbowych.

Opracowany został własny styl graficzny dla tabel, ramek i infografik, co w znaczący sposób wpływa na czytelność przekazywanych treści oraz wizualną atrakcyjność materiału informacyjnego. W czasopiśmie pojawiają się również liczne reportaże, wywiady oraz opinie stanowiące charakterystyczną część makiety.

Od lutego 2012 roku zmianie uległa również sama nazwa. Tytuł opatrzony został w skrót GPD, który często funkcjonował w potocznym języku. Gazetę Przemysłu Drzewnego nazywano czasami błędnie Przemysł Drzewny oraz Gazeta Drzewna, dlatego też wydawca zdecydował się na taki zabieg.

INFORMACJE OGÓLNE:

Typ periodyku: miesięcznik 
Nakład: 
20 000 egzemplarzy (wydanie Drema 30 000 egz.) 
Liczba stron: 
64-128
Format:
290 x 420 mm
Roczna prenumerata: 
123 zł brutto


               

  • Najdłużej  na rynku spośród miesięczników branżowych.

  • Najświeższa, gdy szukasz aktualnych informacji na temat przemysłu drzewnego i meblarskiego w Polsce, Europie, na świecie.

  • Fachowa, bo tworzona przez ludzi związanych od kilkunastu lat z branżą, przez dziennikarzy będących blisko problemów przemysłu, przez technologów, którzy pracowali w zakładach drzewnych, przez autorytety naukowe, cenione w kraju i za granicą.

  • Nowoczesna, podążająca za najnowszymi trendami w zakresie projektowania graficznego, metod przekazywania informacji, przyjazna czytelnikowi.

  • Otwarta na współpracę z instytucjami otoczenia biznesowego, Lasami Państwowymi, resortami gospodarki i środowiska, uczelniami, izbami i stowarzyszeniami.

  • Reagująca na potrzeby czytelnika, dostosowująca się do zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i krajobrazu przemysłu drzewnego.

  • Skuteczna w dotarciu do tysięcy przedsiębiorców aktywnie działających w branży drzewnej i meblarskiej. Nakład GPD wynosi 20 tys. egz. Baza wysyłkowa to ponad 63 tys. firm zajmujących się produkcją, handlem i usługami związanymi z przemysłem drzewnym i meblarskim.

  • Ceniona wśród czytelników. Ponad 43% zwiedzających targi Drema i Furnica wskazuje Gazetę Przemysłu Drzewnego jako gazetę, którą cenią najbardziej.