Ulica:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

lubię to!
  Kontakt
   Wydawca
   Redakcja
  
  „...wszędzie tam, gdzie przerabia się drewno...”
O GPD  |  Pozycja na rynku
Od 15 lat nr 1
wielkość 
Niezbędnik zawodowca
Badania wykazały*, że 86 procent osób działających w przemyśle drzewnym i meblarskim korzysta z pism branżowych związanych z ich pracą zawodową. Dla znacznej większości są one przydatne, a nawet niezbędne w prowadzeniu działalności gospodarczej.


Od lat na pierwszym miejscu
Blisko co drugi (43,6 procent) badany spośród funkcjonujących na rynku tytułów prasowych najwyżej ocenił Gazetę Przemysłu Drzewnego.

Skuteczna dystrybucja
Zwiedzając targi Drema i Furnica na pytanie, jakie z branżowych pism docierają do pana(i), ponad 64% badanych wymienia Gazetę Przemysłu Drzewnego. Żaden inny konkurencyjny tytuł nie przekroczył w badanym aspekcie progu 31%.

Liderzy opinii
70% właścicieli firm branży drzewnej i meblarskiej podejmując decyzję o współpracy z nowym dostawcą bierze pod uwagę informacje zawarte w pismach branżowych.

Ważne informacje
Właściciele firm branży drzewnej i meblarskiej czytając prasę branżową korzystają zarówno z informacji zawartych w artykułach (75%) jak i reklamach (44%) oraz ogłoszeniach drobnych (40%). 


* Badania przeprowadzono w kwietniu 2011 r. na próbie n=1000 wśród odwiedzających targi DREMA i FURNICA, najważniejsze targi branżowe w Polsce. 

Od 15 lat nr 1

Niezbędnik zawodowca
Badania wykazały*, że 86 procent osób działających w przemyśle drzewnym i meblarskim korzysta z pism branżowych związanych z ich pracą zawodową. Dla znacznej większości są one przydatne, a nawet niezbędne w prowadzeniu działalności gospodarczej.


Od lat na pierwszym miejscu
Blisko co drugi (43,6 procent) badany spośród funkcjonujących na rynku tytułów prasowych najwyżej ocenił Gazetę Przemysłu Drzewnego.

Skuteczna dystrybucja
Zwiedzając targi Drema i Furnica na pytanie, jakie z branżowych pism docierają do pana(i), ponad 64% badanych wymienia Gazetę Przemysłu Drzewnego. Żaden inny konkurencyjny tytuł nie przekroczył w badanym aspekcie progu 31%.

Liderzy opinii
70% właścicieli firm branży drzewnej i meblarskiej podejmując decyzję o współpracy z nowym dostawcą bierze pod uwagę informacje zawarte w pismach branżowych.

Ważne informacje
Właściciele firm branży drzewnej i meblarskiej czytając prasę branżową korzystają zarówno z informacji zawartych w artykułach (75%) jak i reklamach (44%) oraz ogłoszeniach drobnych (40%). 


* Badania przeprowadzono w kwietniu 2011 r. na próbie n=1000 wśród odwiedzających targi DREMA i FURNICA, najważniejsze targi branżowe w Polsce.