Bliżej klienta niż ktokolwiek inny

Bliżej klienta niż ktokolwiek inny

Jako jeden z wiodących na świecie producentów narzędzi do obróbki drewna, marka Leitz jest synonimem jakości i zrównoważonego rozwoju. Wszystkie realizowane przez firmę projekty mają na uwadze korzyści ekonomiczne i środowiskowe klienta. Różnica w porównaniu z konkurencją polega na tym, że wszystko to nie kończy się wraz z zakupem narzędzia. To właśnie wtedy rozpoczyna się wszechstronna i kompleksowa praca dla Leitz Service.

Założona w 1876 r. w Oberkochen w południowych Niemczech Grupa Leitz jest jednym z wiodących na świecie producentów narzędzi do profesjonalnej obróbki skrawaniem drewna, materiałów drewnopochodnych, tworzyw sztucznych, kompozytów i metali nieżelaznych. Oferta produktów obejmuje całą gamę precyzyjnych narzędzi do obróbki maszynowej. W ramach pełnego pakietu usług doradczych i serwisowych, około 3000 pracowników firmy Leitz dzieli się swoim doświadczeniem z klientami, realizując w ten sposób ideały kompletnego rozwiązania problemów i dostawcy usług produkcyjnych. Produkty Leitz są regularnie stosowane w ponad 150 krajach na całym świecie. Siedem zakładów produkcyjnych w Europie, Azji i obu Amerykach, spółki dystrybucyjne i biura w 38 krajach, sieć ponad 100 stacji serwisowych z szybką produkcją oraz partnerzy handlowi są obecni na wszystkich kontynentach.

Optymalizacja procesów na miejscu u klienta

Marka Leitz jest synonimem jakości i zrównoważonego rozwoju. Wszystkie realizowane przez firmę projekty mają na uwadze korzyści ekonomiczne i środowiskowe klienta. Różnica w porównaniu z konkurencją polega na tym, że wszystko to nie kończy się wraz z zakupem narzędzia. To właśnie wtedy rozpoczyna się wszechstronna i kompleksowa praca dla Leitz Service. Regeneracja, konserwacja czy logistyka narzędzi to codzienne zadania mające na celu zminimalizowanie obciążenia klientów w codziennym funkcjonowaniu ich firm. Jako jeden ze światowych liderów w dziedzinie precyzyjnych narzędzi i systemów narzędziowych Leitz oferuje szeroki wachlarz różnorodnych rozwiązań, w tym cyfrowych, aby jak najlepiej wspierać swoich klientów w realizacji ich podstawowych kompetencji. Leitz Service to ogromny pakiet usług, który nie ma sobie równych pod względem ilości i jakości.

Podstawą zarówno rozwiązań narzędziowych i strategii, jak i usług firmy Leitz jest zawsze fachowe doradztwo. W ten sposób lokalni specjaliści Leitz uzyskują obraz ogólnej sytuacji i na tej podstawie opracowują sensowne i skuteczne rozwiązania dla klienta. Światowy lider opiera się na bogactwie doświadczenia i praktycznej wiedzy, która jest wyjątkowa w tym zakresie. We współpracy z klientem specjaliści Leitz opracowują na przykład optymalnie zaprojektowane plany obłożenia i przebiegu maszyn, optymalizują procesy produkcyjne, a także pomagają w skomplikowanym uruchomieniu nowych maszyn i systemów narzędziowych. W razie potrzeby pracownicy klientów są szkoleni w indywidualnych warsztatach w sposób kompleksowy i praktyczny.

Narzędzia zawsze jak nowe

Leitz Service to również ostrzenie narzędzi. Jeśli ostrza stępią się, użytkownicy zadają sobie pytanie: ponowny zakup czy ostrzenie? Odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna, ponieważ dzięki usłudze ostrzenia klienci oszczędzają pieniądze w porównaniu z zakupem nowego produktu. Mając na uwadze najwyższe standardy jakości, światowy lider jest w stanie szlifować narzędzia każdego rodzaju i każdego producenta, i dostarczać je z powrotem do klienta. Ta wyjątkowa usługa jest wykonywana wyłącznie przez wykwalifikowanych pracowników firmy Leitz. Zgodnie z mottem: „Tyle, ile potrzeba, tak mało, jak to możliwe”, Leitz zawsze ostrzy w sposób oszczędzający zasoby i optymalizujący zużycie, a tym samym wyjątkowo zrównoważony. Ponadto wszystkie procesy w Leitz Service są dokumentowane w przejrzysty, kompletny i precyzyjny sposób.

Specjaliści Leitz są stale szkoleni w centrum serwisowo-szkoleniowym i regularnie monitorują wykonywane prace. W ponad 100 lokalizacjach serwisowych na całym świecie dostępne są najnowocześniejsze maszyny i technologie umożliwiające szybką i niedrogą regenerację narzędzi z węglików spiekanych, stali HS lub diamentów. Wystarczy skontaktować się z pracownikiem serwisu Leitz na danym terenie, a on odbierze narzędzie do szlifowania.

Logistyka narzędzi na różnych etapach

Jeśli narzędzie jest w trakcie serwisowania, należy je oczywiście wymienić na inne, aby maszyna mogła dalej pracować. Tutaj konieczne jest dokładne planowanie, które wymaga nie tylko czasu i pieniędzy, ale także siły roboczej. Aby uniknąć przykrych niespodzianek i zminimalizować obciążenie klientów, Leitz oferuje elastyczne modele zarządzania narzędziami, które mogą być zróżnicowane w zależności od potrzeb klienta.

Koncepcja logistyki stanowi podstawę i obejmuje dostarczanie narzędzi wspomaganych komputerowo. Oznacza to, że zarówno aktualne, jak i zużyte ilości wstępnie zdefiniowanych narzędzi można szybko i łatwo wyświetlić za pomocą jednego przycisku. Zarówno klient, jak i pracownicy Leitz Service mają dostęp do wspólnej bazy danych przez Internet. W razie potrzeby można nawet poprosić o szczegółową analizę zużycia i kosztów, aby zoptymalizować wewnętrzne procesy i pracować wydajniej. W celu zapewnienia ciągłej produktywności, definiowane są minimalne zapasy narzędzi i na życzenie automatycznie uzupełniane.

Natomiast CompleteCare to kompleksowy pakiet obsługi dla nowych narzędzi i serwisu. Leitz przejmuje pełną dostawę narzędzi do klienta, dzięki czemu może precyzyjnie obliczać i dostosowywać koszty w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności kosztowej. Rozliczenia, planowanie, magazynowanie, dostawa i wiele więcej można dostosować do potrzeb użytkowników. Oczywiście Leitz wykorzystuje przy tym najnowsze technologie narzędziowe, co z kolei daje klientom wyraźną przewagę produkcyjną CompleteCare nad konkurencją. Fakturowanie tego modelu usług opiera się na uzgodnionych wskaźnikach produkcji, dzięki czemu jest w stu procentach przewidywalne i całkowicie przejrzyste. CompleteCare pozwala klientom skupić się na swojej podstawowej działalności.

Dzięki innowacyjnym pomysłom na usługi i koncepcjom usług Leitz po raz kolejny udowadnia, że dbałość o klienta jest jednym z filarów filozofii firmy. Zaangażowanie i troska o sukces klientów Leitz nie kończy się na dostarczeniu narzędzi. Koncepcje serwisowe Leitz stanowią raczej ofertę i podstawę długoterminowych, partnerskich relacji. Koncepcje usług podkreślają rolę Leitz jako pioniera technologicznego i wzorca rozwoju produktów zorientowanych na użytkownika. Dzięki jakości, niezawodności i wiedzy, a także zwiększeniu wydajności, produktywności, elastyczności i zrównoważonego rozwoju u swoich klientów, Leitz oferuje również usługi i rozwiązania w zupełnie nowym wymiarze.  

~artykuł promocyjny