Prace nad warstwą merytoryczną 37. edycji targów DREMA trwają od początku roku. Kluczowe elementy takie jak Strefa Promocji Drewna czy konferencja branży drzewnej powstają we współpracy z Polską Izbą Gospodarczą Przemysłu Drzewnego.
PIGPD od wielu lat czynnie włącza się w organizację targów DREMA. Jako partner branżowy i merytoryczny PIGPD z jednej strony promuje działalność firm członkowskich, z drugiej reprezentuje szeroko pojęte interesy całego sektora. „Korzyści płynące z udziału w targach są tutaj nieprzecenione; szczególnie teraz, gdy od wielu miesięcy jesteśmy pozbawieni możliwości udziału w spotkaniach biznesowych w szerszym gronie” – komentuje Rafał Szefler, Dyrektor Biura Polskiej Izby Gospodarczej Przemysłu Drzewnego. „Mamy nadzieje, że w tym roku uda nam się przygotować wspólnie zarówno bogatą ekspozycję w Strefie Promocji Drewna, jak i konferencję, które od lat nabierały na sile i znaczeniu” – dodaje Szefler.
Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego jest jedną z największych ogólnopolskich organizacji samorządu gospodarczego w branży drzewnej. Istnieje od 1992 r. i zrzesza blisko 150 członków, których interesy reprezentuje w kraju i na arenie międzynarodowej. Większość firm członkowskich to przedsiębiorstwa tartaczne, ale nie brakuje też producentów architektury ogrodowej, podłóg, palet, domów z drewna, maszyn i narzędzi. Do Izby należą zarówno przedstawiciele największych w kraju, jak i małych oraz średnich firm.
Inaugurujący DREMĘ kongres przemysłu drzewnego przez siedem kolejnych lat przyciągał autorytety i ekspertów z całego świata. Przerwana przez pandemię koronawirusa tradycja ma szansę odrodzić się w tym roku. „Mamy wielką nadzieję, że we wrześniu nic nie stanie nam na przeszkodzie i wzorem ubiegłych lat zorganizujemy międzynarodową konferencję na temat zagrożeń i wyzwań dla przemysłu drzewnego na świecie” – deklaruje Dyrektor Biura Izby. Wydarzenie skierowane jest do profesjonalistów, przedsiębiorców drzewnych z Polski i z zagranicy. Organizatorzy chcą poruszyć tematy szczególnie istotne dla branży w kontekście aktualnie dokonujących się zmian.
Celem organizacji Strefy Promocji Drewna oraz DREMA Design jest umożliwienie profesjonalistom dostępu do wiodących firm, najnowocześniejszych maszyn, oryginalnych rozwiązań, innowacji i kluczowych informacji o najnowszych trendach i możliwościach w branży. „To na czym zależy nam najbardziej, to bezpieczna pod względem sanitarnym przestrzeń do swobodnych rozmów i kontraktacji biznesowych. Chcemy, żeby strefa Promocji Drewna i DREMA Design inspirowały, dostarczały najnowszej wiedzy, a przede wszystkim były platformą promocji dla firm i instytucji z sektora drzewnego” – zaznacza Dyrektor Targów DREMA Andrzej Półrolniczak. „Cieszę się bardzo ze współpracy i wierzę, że z partnerami takimi jak Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego stworzymy naprawdę wyjątkową edycję targów DREMA”.
~kafal