Innowacje technologiczne na WOOD-TECH Warsaw Expo

Innowacje technologiczne na WOOD-TECH Warsaw Expo

Premierowa edycja Targów Technologii i Obróbki Drewna WOOD-TECH odbędzie się w dniach 13-15 maja w PTAK Warsaw Expo, zlokalizowanym w podwarszawskim Nadarzynie.

Z uwagi na zaistniałą sytuacje epidemiologiczną, targi zostały przełożone.

WOOD-TECH są wydarzeniem skierowanym na prezentację oferty producentów i dystrybutorów urządzeń wykorzystywanych do obróbki drewna i produkcji mebli, technologicznych innowacji i nowości rynkowych.
Organizatorem targów jest PTAK Warsaw Expo, międzynarodowy ośrodek targowo-kongresowy, największy obiekt tego typu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
– Doświadczenie organizatora w tworzeniu kilkudziesięciu imprez branżowych rocznie daje gwarancję powodzenia I edycji WOOD-TECH – podkreśla Łukasz Filipowicz, dyrektor targów. – Zgodnie z opinią branży brakowało tego typu imprezy w bezpośrednim sąsiedztwie stolicy. Jesteśmy profesjonalnym obiektem targowym zlokalizowanym w sercu Polski, zaledwie 15 minut jazdy samochodem ze ścisłego centrum Warszawy. Lokalizacja oraz olbrzymi potencjał całej aglomeracji sprawiły, iż profesjonaliści z branży już od kilku sezonów sugerowali zapotrzebowanie na targi drzewne w naszym obiekcie. Jesteśmy łącznikiem nie tylko pomiędzy zachodnią i wschodnią częścią naszego kraju, ale także pomiędzy zachodem i wschodem Europy. Ma to zasadnicze przełożenie na fakt, iż targi organizowane w PTAK Warsaw Expo mają zawsze międzynarodowy charakter.
Jak zapewnia organizator, zakres tematyczny targów WOOD-TECH będzie szeroki, co pozwala na udział w wydarzeniu wielu sektorom rynku drzewnego. Poza maszynami, narzędziami i ciężkim sprzętem, przygotowane zostaną także strefy: lakiernictwa i ochrony drewna, oklein, odzieży specjalistycznej, akcesoriów, chemii i usług transportowych oraz rozwiązań informatycznych dla branży meblarskiej.
– Zależy nam na jakości wydarzenia, stąd prowadzimy dedykowany program partnerstwa z izbami i stowarzyszeniami państw wschodnich, co szeroko otwiera możliwość ekspansji na rynki Europy Wschodniej – dodaje Łukasz Filipowicz. – Silnym wsparciem jest również program Hosted Buyers, będący swoistą platformą spotkań B2B, generujących nowe relacje biznesowe i kontraktacje. Gwarantujemy naszym wystawcom wysoką jakość prezentacji ich produktów i usług, a kupcom wymierne korzyści wynikające z nawiązania relacji biznesowych z czołówką branży. Na chwilę obecną mamy już ponad 100 zdeklarowanych wystawców, a do targów pozostały jeszcze pełne trzy miesiące.
„GPD” została partnerem medialnym tego wydarzenia.

~kor