Nowe kolekcje pod nową marką

Nowe kolekcje pod nową marką

Miesięcznie fabryka może wyprodukować 500-600 przede wszystkim nowoczesnych sof, w których Nobonobo się specjalizuje.

Spółka Kaza Design, polski producent wysokiej jakości mebli marki Nobonobo, przeniosła swoją produkcję do większego zakładu w Łodygowicach nieopodal Żywca. Przeprowadzka w nowe miejsce pozwala na zwiększenie produkcji, co związane jest z rozwojem firmy i rosnącą sprzedażą.
Do nowej hali, której powierzchnia wynosi 2000 m2, przeniesiono całą produkcję. Na miejscu znalazły się stolarnia, szwalnia z działem cięcia, tapicernia oraz dział wyklejania pianek.
Przy produkcji mebli sprzedawanych od ubiegłego roku pod marką Nobonobo pracuje obecnie 40 osób, a cała firma zatrudnia ich 50. Większa od dotychczasowej powierzchnia produkcyjna daje możliwość sprostania coraz liczniejszym zamówieniom. Miesięcznie fabryka może wyprodukować 500-600 sztuk mebli, przede wszystkim nowoczesnych sof, w których Nobonobo się specjalizuje.
– Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem handlowym – wyjaśnia Tomasz Matejczyk, który jest, wspólnie z Moniką Struską, właścicielem marki Nobonobo. – Z naszych podsumowań wynika, iż w 2019 roku nasza sprzedaż wzrosła o 15 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. To bardzo dużo dla marki istniejącej na rynku zaledwie trzeci rok.
Głównym punktem zainteresowania Nobonobo jest salon, do którego kieruje swoją najszerszą ofertę. Dlatego szczególnie rozwiniętą kategorią marki są meble tapicerowane. Do salonu wykonuje się też sofy dwu- i trzyosobowe, narożniki, swobodnie konfigurowane sofy modułowe oraz praktyczne sofy rozkładane. Kolekcje uzupełniają fotele, stoliki kawowe i stoły. Wszystkie meble tapicerowane powstają w fabryce w Łodygowicach, a wykonywane są przez wyspecjalizowanych rzemieślników.
Rozpoczęcie produkcji w większym zakładzie to nie jedyne istotne zmiany, jakie miały miejsce w minionym roku. Firma sukcesywnie rozszerzała swoją sieć sprzedaży w Polsce, jak również weszła na nowe rynki zagraniczne. Od tego roku wysokiej jakości sofy, łóżka, fotele i krzesła oraz stoły są dostępne dla klientów w Bułgarii, Katarze i na Litwie. Obecnie firma prowadzi zaawansowane rozmowy z nowymi partnerami handlowymi w Austrii, Niemczech i Rosji.
Także w minionym roku marka rozpoczęła rebranding, zmieniając nazwę z Inspirium, pod którą znana była od momentu powstania w 2017 r. Wtedy na objęcie funkcji dyrektora artystycznego zdecydował się Tomek Rygalik. Od początku 2020 r. realizowane są nowe kolekcje mebli, przygotowane przez tego uznanego polskiego projektanta.

~uf