Gazeta Przemysłu Drzewnego 9/2023

35 wrzesień 2023 R E K L AMA malnie zaprojektowane plany obłożenia i przebiegu maszyn, optymalizują procesy produkcyjne, a także pomagają w skomplikowanym uruchomieniu nowych maszyn i systemów narzędziowych. W razie potrzeby pracownicy klientów są szkoleni w indywidualnych warsztatach w sposób kompleksowy i praktyczny. Narzędzia zawsze jak nowe Leitz Service to również ostrzenie narzędzi. Jeśli ostrza stępią się, użytkownicy zadają sobie pytanie: ponowny zakup czy ostrzenie? Odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna, ponieważ dzięki usłudze ostrzenia klienci oszczędzają pieniądze w porównaniu z zakupem nowego produktu. Mając na uwadze najwyższe standardy jakości, światowy lider jest w stanie szlifować narzędzia każdego rodzaju i każdego producenta, i dostarczać je z powrotem do klienta. Ta wyjątkowa usługa jest wykonywana wyłącznie przez wykwalifikowanych pracowników firmy Leitz. Zgodnie z mottem: „Tyle, ile potrzeba, tak mało, jak to możliwe”, Leitz zawsze ostrzy w sposób oszczędzający zasoby i optymalizujący zużycie, a tym samym wyjątkowo zrównoważony. Ponadto wszystkie procesy w Leitz Service są dokumentowane w przejrzysty, kompletny i precyzyjny sposób. Specjaliści Leitz są stale szkoleni w centrum serwisowo-szkoleniowym i regularnie monitorują wykonywane prace. W ponad 100 lokalizacjach serwisowych na całym świecie dostępne są najnowocześniejsze maszyny i technologie umożliwiające szybką i niedrogą regenerację narzędzi z węglików spiekanych, stali HS lub diamentów. Wystarczy skontaktować się z pracownikiem serwisu Leitz na danym terenie, a on odbierze narzędzie do szlifowania. Logistyka narzędzi na różnych etapach Jeśli narzędzie jest w trakcie serwisowania, należy je oczywiście wymienić na inne, aby maszyna mogła dalej pracować. Tutaj konieczne jest dokładne planowanie, które wymaga nie tylko czasu i pieniędzy, ale także siły roboczej. Aby uniknąć przykrych niespodzianek i zminimalizować obciążenie klientów, Leitz oferuje elastyczne modele zarządzania narzędziami, które mogą być zróżnicowane w zależności od potrzeb klienta. Koncepcja logistyki stanowi podstawę i obejmuje dostarczanie narzędzi wspomaganych komputerowo. Oznacza to, że zarówno aktualne, jak i zużyte ilości wstępnie zdefiniowanych narzędzi można szybko i łatwo wyświetlić za pomocą jednego przycisku. Zarówno klient, jak i pracownicy Leitz Service mają dostęp do wspólnej bazy danych przez Internet. W razie potrzeby można nawet poprosić o szczegółową analizę zużycia i kosztów, aby zoptymalizować wewnętrzne procesy i pracować wydajniej. W celu zapewnienia ciągłej produktywności, definiowane są minimalne zapasy narzędzi i na życzenie automatycznie uzupełniane. Natomiast CompleteCare to kompleksowy pakiet obsługi dla nowych narzędzi i serwisu. Leitz przejmuje pełną dostawę narzędzi do klienta, dzięki czemu może precyzyjnie obliczać i dostosowywać koszty w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności kosztowej. Rozliczenia, planowanie, magazynowanie, dostawa i wiele więcej można dostosować do potrzeb użytkowników. Oczywiście Leitz wykorzystuje przy tym najnowsze technologie narzędziowe, co z kolei daje klientom wyraźną przewagę produkcyjną CompleteCare nad konkurencją. Fakturowanie tego modelu usług opiera się na uzgodnionych wskaźnikach produkcji, dzięki czemu jest w stu procentach przewidywalne i całkowicie przejrzyste. CompleteCare pozwala klientom skupić się na swojej podstawowej działalności. Dzięki innowacyjnym pomysłom na usługi i koncepcjom usług Leitz po raz kolejny udowadnia, że dbałość o klienta jest jednym z filarów filozofii firmy. Zaangażowanie i troska o sukces klientów Leitz nie kończy się na dostarczeniu narzędzi. Koncepcje serwisowe Leitz stanowią raczej ofertę i podstawę długoterminowych, partnerskich relacji. Koncepcje usług podkreślają rolę Leitz jako pioniera technologicznego i wzorca rozwoju produktów zorientowanych na użytkownika. Dzięki jakości, niezawodności i wiedzy, a także zwiększeniu wydajności, produktywności, elastyczności i zrównoważonego rozwoju u swoich klientów, Leitz oferuje również usługi i rozwiązania w zupełnie nowym wymiarze. l Artykuł promocyjny Dzięki innowacyjnym pomysłom na usługi i koncepcjom usług Leitz po raz kolejny udowadnia, że dbałość o klienta jest jednym z filarów filozofii firmy. fot. Leitz

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz