Nowa filia SCM w Słowenii

Nowa filia SCM w Słowenii

Rusza otwarcie nowej filii SCM, która ma na celu zapewnienie bezpośredniego, punktualnego i wysoko wyspecjalizowanego wsparcia sprzedażowego i serwisowego dla firm stolarskich w Słowenii i Serbii. Zespół SCM będzie również współpracował z dealerami w Chorwacji i Bośni, stając się punktem odniesienia dla całego obszaru Bałkanów.

SCM nadal inwestuje, aby zagwarantować rozległą i bezpośrednią obecność na najbardziej strategicznych rynkach międzynarodowych. Misję tę realizuje otwierając nową filię SCM w styczniu 2024 roku, zlokalizowaną w Trzin, niedaleko Lublany w Słowenii. Jest to otwarcie nastawione na bezpośrednią obsługę klientów na rynkach słoweńskim i serbskim, zachowując ich lokalne cechy i tożsamość. Ponadto będzie działać obok i zapewniać jeszcze bardziej efektywne wsparcie dla dealerów działających już w Chorwacji i Bośni. Nowa filia, pierwsza SCM na Bałkanach, stanie się punktem odniesienia dla całego regionu, gdzie od kilku lat branża meblarska zanotowała bardzo pozytywny trend i obejmuje firmy coraz bardziej zaawansowane technologicznie.

Obiekt będzie obejmować wyłączne Centrum Technologiczne o powierzchni 1500 metrów kwadratowych, oferujące szeroką i zróżnicowaną gamę najnowszych innowacji SCM, z maszynami i usługami silnie zgodnymi z wymaganiami tego rynku. SCM będzie również mogło polegać na zespole techników i inżynierów ds. sprzedaży, wysoko wyspecjalizowanych we wszystkich obszarach zastosowań obróbki wtórnej drewna: od warsztatów stolarskich po duże przemysły meblarskie, aż po produkcję okien, drzwi i konstrukcji drewnianych, która zanotowała silny i ciągły wzrost w całym regionie.

Lorenzo Trolese Fot. SCM

Bezpośredni kontakt z zespołem SCM oznacza także możliwość zapoznania się i wyboru z ekskluzywnej oferty technologii i oprogramowania, która stanowi najszerszą gamę rozwiązań do obróbki drewna na arenie międzynarodowej. Istnieją również znaczne korzyści z obsługi klienta: klient może skorzystać z bardziej punktualnego wsparcia posprzedażowego zarówno w zakresie konserwacji technicznej, jak i zarządzania częściami zamiennymi, a także szybkiego dostępu do licznych usług cyfrowych oferowanych przez platformę SCM IoT, Maestro Connect, dla coraz bardziej efektywnej pomocy proaktywnej i przewidywanej.

Z otwarciem tej nowej filii firmy w branży będą korzystać z kompleksowego partnerstwa handlowego i technicznego – mówi Lorenzo Trolese, Kierownik Krajowy SCM ds. Regionu Bałkanów. Nasz zespół, który będzie nadal rosnąć, nawet w nadchodzących miesiącach, dzięki dodaniu nowych zasobów do sprzedaży i obsługi, może zapewnić klientowi pełne wsparcie, doradztwo i szkolenie potrzebne do optymalizacji procesów produkcyjnych. To ogromny skok jakościowy dla tego rynku, ponieważ może kontynuować rozwijanie się wprost i coraz bardziej efektywnie, od przed do po sprzedaży – dodaje.

~kafal